Δροσερή Γρανίτα Πορτοκάλι

 

Μας την έφτιαχνε η μητέρα μας τα καλοκαίρια, είναι η σπιτική συνταγή και η αγαπημένη γρανίτα για μικρούς και μεγάλους. Η γρανίτα πορτοκάλι θα σας προσφέρει 276 θερμίδες ενέργεια, μηδέν λίπος και μηδέν χοληστερίνη. Θα χρειαστείτε 15 λεπτά για να τη φτιάξετε και 3 έως 4 ώρες στην κατάψυξη, ώστε να είναι έτοιμη. Για τέσσερις μερίδες, δείτε τη παρακάτω συνταγή και τα υλικά. Μπορείτε αντί για πορτοκάλι να βάλετε φράουλα ή ροδάκινο ή λεμόνι. Βάλτε ακόμη ένα φύλλο από  δυόσμο, είτε αρμπαρόριζας, θα γίνει υπέροχη η  γρανίτα σας. Η δροσερή αυτή γρανίτα θα σας απογειώσει!

 

 

 

 

 

 

Υλικά

 

 

250 γραμμάρια ζάχαρη

600 γραμμάρια νερό

300 γραμμάρια φρέσκος χυμός πορτοκαλιού

2 κουταλιές χυμός λεμονιού

1 κουταλάκι ξύσμα πορτοκαλιού

Αν θέλετε προσθέτετε λίγο φράουλα και ροδάκινο και κάνετε ένα κοκτέηλ

 

 

 

Εκτέλεση

 

 

 

—- Ρίξτε τη ζάχαρη και το νερό σε μια κατσαρόλα και βάλτε τη σε μέτρια φωτιά, ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη.

Στη συνέχεια δυναμώστε τη φωτιά και αφήστε το μείγμα να βράσει για 5-6 λεπτά. Όταν δείτε να κοχλάζει συνεχίστε να ανακατεύετε. Μόλις περάσουν τα λεπτά, κλείνετε τη φωτιά.

—- Στη συνέχεια αφήστε το μείγμα να κρυώσει και ρίξτε μέσα το χυμό πορτοκαλιού και το λεμόνι και το ξύσμα από τη φλούδα πορτοκαλιού. Μετά ανακατέψτε καλά ώστε να πάρει χρώμα και άρωμα το μείγμα σας.

—- Βάλτε το μείγμα σε ένα μεταλλικό σκεύος και τοποθετήσετε το στην κατάψυξη. Κάθε 20-30 λεπτά πρέπει να το βγάζετε και να το ανακατεύετε, για να γίνει η γρανίτα αφράτη, αν δείτε ότι έχει παγώσει πολύ, βάλτε το σκεύος για λίγη ώρα στην ψύξη. Θα μαλακώσει και θα γίνει μια όμορφη γρανίτα έτοιμη να την πείτε με το καλαμάκι.                

                                                                                                   

 

 

 

Τη συνταγή σας την προσφέρει το athensupdate.gr ως καλοκαιρινή πρόταση δροσιάς

 

 

Post Author: athensupdategr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.